Blog

Strategiczny Negocjator

Strategiczny Negocjator Kandydaci powinni posiadać następujące cechy, kwalifikacje i umiejętności: Minimum 5–7 lat doświadczenia w prowadzeniu złożonych, strategicznych negocjacji – preferencyjnie w środowisku międzynarodowym Udokumentowane sukcesy negocjacyjne w pracy z dużymi kontrahentami, dostawcami lub markami Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. C1) – warunek konieczny Wyjątkowe umiejętności komunikacyjne i relacyjne Gotowość do wyjazdów służbowych Umiejętność działania z dużą samodzielnością i odpowiedzialnością Zakres obowiązków: Prowadzenie strategicznych negocjacji z kluczowymi dostawcami i partnerami międzynarodowymi Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych marek do portfolio firmy, zwłaszcza w ramach działań business development Współpraca z zespołem zakupów oraz szkolenie i mentoring kupców (PM,...

Manager ds. e-commercu

Manager ds. e-commercu Kandydaci powinni posiadać następujące cechy, kwalifikacje i umiejętności: Doświadczenie na podobnym stanowisku lub stanowisku pokrewnym związanym z e-commerce i zarządzaniem sprzedażą online Bardzo dobrej znajomości danych i analityki Znajomości rynku e-commerce, trendów i zachowań konsumenckich Zaawansowanej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną współpracę międzynarodową Doświadczenie w zarządzaniu projektami i budżetami Wykształcenie kierunkowego (e-commerce, marketing, zarządzanie, project management) Zakres obowiązków: Nadzór nad codziennym funkcjonowaniem e-sklepu z naciskiem na optymalizację wyników sprzedażowych Śledzenie trendów konsumenckich i działań konkurencji, by skutecznie dopasowywać strategię i narzędzia sprzedażowe Opieka nad stroną www. Odpowiedzialność za funkcjonalność, atrakcyjność i skuteczność działań prosprzedażowych Współpraca z zespołami...

Wizażysta ds. rozwoju produktów kosmetycznych

Wizażysta ds. rozwoju produktów kosmetycznych Kandydaci powinni posiadać następujące cechy, kwalifikacje i umiejętności: Doświadczenia w pracy jako wizażysta Wykształcenie kierunkowe lub ukończenie kursy makijażu Znajomość produktów do makijażu i aktualnych trendów Umiejętność oceny jakości kosmetyków: koloru, wykończenia, komfortu aplikacji Swobodne posługiwanie się podstawowymi programami komputerowymi (Word, Excel, PowerPoint) Mile widziana: znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Zakres obowiązków: Udział w testach kosmetyków do makijażu – od prototypów po finalne wersje Ocena jakości produktów: kolorystyki, formuły, aplikacji, trwałości Przygotowywanie rekomendacji i opinii dotyczących testowanych kosmetyków Analiza trendów rynkowych i konkurencyjnych produktów Współpraca z zespołami zajmującymi się marketingiem, designem i rozwojem produktu....

Dyrektor Marketingu

Dyrektor Marketingu Kandydaci powinni posiadać następujące cechy, kwalifikacje i umiejętności: Minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu działem marketingu w firmach z sektora retail (wyposażenia wnętrz, e-commerce) Doświadczenie w prowadzeniu złożonych kampanii digitalowych Doświadczenie w pracy z agencjami marketingowymi Doświadczenie w koordynowaniu zewnętrznych projektów Zorientowanie na wyniki Doświadczenie w zarządzaniu zespołem Wysokie umiejętności komunikacyjne Zakres obowiązków: Projektowanie oraz realizacja kompleksowej i nowoczesnej strategii marketingowej, która wspierać będzie długofalowe cele firmy Nadzór nad skutecznością działań marketingowych zarówno online, jak i offline ( m.in. kampanie digitalowe, działania performance, marketing treści, SEO, media społecznościowe itp.) Zarządzanie współpracą z agencją digitalową, planowanie kampanii performance (Google...

Zatrudniaj z nami

Skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić warunki współpracy.